Logg inn eller registrer deg for å se resten av innholdet
Emner: 18.125
Innlegg: 707.499
Medlemmer: 9.453
Aktive medlemmer: 256
Velkommen til vårt nyeste medlem, sprite !
Siste poster
Collapse
-
Svar til HK416 reimav AGR416Det er VTAC padded 2-point....
-
Forum: S-4-5: PBU og håndvåpen
21 Minutter siden -
-
Svar til Krigen i Ukrainaav JoJoEn viktig fabrikk i Voronezh ble truffet på dagtid. Det var VZPP-S sin halvlederfabrikk, og da gikk sannsynligvis også viktig personell med. Et antall Storm Shadows og Flamingo skal være brukt....
-
Forum: S-2-1: Løpende etterretning
1 time siden -
-
-
-
Svar til HK416 reimav VaffeljegerNy reim? Politiet la i dag ut fra at garden blir å se utenfor USAs ambassade, og det virket som en ny reim er i bruk? Ser vesentlig mer praktisk ut enn den stive, tykke gnagsårskaperen som var i bruk....
-
Forum: S-4-5: PBU og håndvåpen
2 Timer siden -
Du ser denne siden fordi du tilhører kategorien Gjest på Milforum.
Gjest betyr at du ikke har registrert deg (eller ikke har logget inn).
Denne siden er enkel for at du lett skal se den viktigste informasjonen. Når du får høyere grad vil du få tilgang til en annen forside med mer informasjon. Trykk på bildene for å komme i gang.
PS: Har du en bruker på forumet, men har glemt passordet ditt? Eller du har glemt brukernavnet?
Bruk "Kontakt oss" nederst på forsiden og send oss en melding, så skal vi se hva vi får gjort. Fint om du inkluderer e-postadresse eller annet som kan hjelpe oss å lete.
Det er 2064 bruker(e) online nå. 21 medlemmer og 2043 gjester.
Flest gjester og medlemmer online samtidig var 29.917 DTG 030319 Mar 25 kl 03:19.
Google reklame forside
Collapse
Tips til førstegangstjenesten
Collapse
| Emner | Statistikk | Nyeste innlegg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startet av mil123, DTG 090735 May 24, 07:35
|
84 svar
3.728 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Sofakriger
|
||
|
Startet av Intendanten, DTG 201202 Mar 20, 12:02
|
222 svar
8.469 visninger
1 reaksjon
|
Nyeste innlegg
av pioff
|
||
|
Startet av Sofakriger, DTG 011600 Jan 26, 16:00
|
5 svar
1.101 visninger
3 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Lille Arne
|
||
|
Startet av helle.li, DTG 011855 Feb 24, 18:55
|
11 svar
1.355 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av hvlt
|
||
|
Startet av Rittmester, DTG 041846 Mar 20, 18:46
|
81 svar
8.404 visninger
0 reaksjoner
|
Nyeste innlegg
av Rittmester
|
widgetinstance 577 (<!-- ##phrase_widget_577_searchTitle_0## -->) skipped due to lack of content & hide_module_if_empty option.
Mest likte faginnlegg siste uke
Collapse
-
av essalHehehe, vi har hvertfall ikke spart tid med NCU. HVS startet jo å kartlegge nytt bekledingssystem rundt ~2012, 10 år senere ble kontrakten signert og et par år etter det ble de første plaggene levert?...4 Dager siden
-
Svar til Krigen i Ukrainaav EivindMArtikkel i Aftenposten med en nordmann som har kjempet på ukrainsk side: https://www.aftenposten.no/verden/i/...er-er-sinnsykt
Kanskje ikke...3 Dager siden -
av essalOLFI har også en post på Instagram hvor de viser og forteller litt: https://www.instagram.com/reel/DZnxASgjNBP/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=N Tc4MTIwNjQ2YQ==
Her er det jo masse...6 Dager siden -
av hvltOpp som en løve, ned som en skinnfell. Her har flere land gått sammen for virkelig å få beste kvalitet, med masse både laboratorietester og brukertester i alle miljøer man kan ha i Norden, så ender...6 Dager siden
-
Svar til P 9360 Stridsvognkapasitet til Hærenav VaffeljegerEr helt tullete at vi sparer på penger, når det er på ingen måte den ressursen vi har minst av...
For ikke å nevne at det kommer til å bli ekstrakostnader ved to platformer, som bare delvis...4 Dager siden -
av AGR416Levetiden på den europeiske konfigurasjonen skulle være ett år, jungel/trope skulle være 6 måneder.
I kravspec står det at noe enkel reparasjon kunne være aktuelt for å forlenge levetiden...4 Dager siden
FRONT AD RIGHT
Collapse
GLOBAL AD BOTTOM
Collapse

